måndag

förlåt för dålig uppdatring i helgen!! jag har helt enkelt inte haft tid. en liten snabb sammanfattning av helgen då:

fredag: jonas kom hem till mig runt klockan 2. sen åkte vi hem till mormor :) hon fick sin 60års present. (att åka till en herrgård med mig och flera stycken till nästa helg.) och gud så glad hon blev, haha! sofie hade även med sig en coctail klänning som jag skulle testa! en svart som satt skitsnyggt, så jag fick låna den. studentskivaklänning klar! woho :D nu är det bara skorna kvar, yes. efetr vi varit hos mormor åkte vi hem till malin och kollade på en skitbra film med massa chips och dipp :) as mysigt! sen drog vi hem till mig.
lördag: åkte in till stan och träffade anna en snabbis, och sen direkt hem till jonas för att äta. haha, sen hem till mig igen och jag fixade mig för vi skulle på fest! halv nio ungefär åkte vi hemifrån till sollentuna, och när vi kom till festen vart det lite knas så vi drog direkt :p men det vart en skitrolig kväll iallafall :) jag, jonas och kevin drog hem till jonas och kollade på film, patrik 1,5. kevins kompis jonna kom också! :) sen åkte vi hem till jonas igen, haha.
söndag: gjorde inte så mycket, åkte in till stan med jonas och träffade kevin. sen drog vi hem och åt hos jonas och myste lite sen var jag tvungen att åka hem :(
Kommentarer
Postat av: anonym

du och jonas var tsm rätt länge var med varandra hela tiden... nu gjorde slut... ni blev tsm igen... ni är med varandra hela tiden... ge luft!! herregud, det är inte kärlek.. du vill bara vara med honom för att! till slut JAG LOVAR att ni gör slut igen... tråkigt att du förlorar en läsare nu!

2009-04-20 @ 19:03:06
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

anonym: du ska bara hålla käften för du vet absolut ingenting om mitt och jonas förhållande! vi träffades ofta förut, visst. men fan inte nu! vi träffar varandra på helgerna men knappt någonting på vardagar. vi ger varandra tillräckligt med space och utrymme för annat. och tråkigt för dig att jag kan kolla upp vem du är!

2009-04-20 @ 19:40:24
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback