lite uppdatering

åh jag pallar inte.. du förstör så himla mkt. va fan ska du finnas för.

malin, linus har iallafall precis kommit hem till jonas. och snart kommer leo med sin vattenpipa! det blir fett mys iaf. idag var vi hemma hos mig på påskmiddag med min moster och familjen såklart. fick påskägg! :D jonas också, haha. sötnos! vart så glad, hihi. vill inte vara utan dig, klarar inte det.. sen iallafall så fick jag och jonas skjuts till bea där jag skulle köpa strupbyxor med det fanns inga som jag ville ha, haha. synd.. så jag ska typ köpa imorgon istället.

gårkvällen var förresten skitmysig. eller skitrolig kanske man ska säga! haha. jag och jonas gjorde av med rätt så mkt pengar men iof så bjöd vi anna och danne. det var jag, jonas, marcus, anna, danne, glenn och hans kompis. och sen kevin såklart, men det var ju hans skiva! mihi. vi lurade i glenn att jag och jonas hade ett barn sen 4år tillbaka, hahahha. och han gick på det! så jävla bra asså :D hahaha. lättlurad! sen stängde stället typ halv 2, så då drog vi till donken, sen tog vi nattbussen hem och var hemma till typ 3. gick och la oss och somnade direkt :).


älskar dig
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback