lite nostalgisk kankse.


videon är självklart ifrån konserten jag var på i dortmund! inte min video. ignorera skriken.

sitter och lyssnar och sjunger med på An deiner seite, live versionen, men tokio hotel. Oavsett om jag inte tycker om dom lika mycket längre, så får jag fortfarande rysningar när jag tänker på att jag faktiskt har sett dom. just i det där ögonblicket så konfettin flyger upp, eller i det ögonblicket då tom juckar emot sin gitarr under leb die sekunde. det är overkligt, tror faktiskt inte att jag riktigt förstår att jag faktiskt sett de, live, två gånger. shit!

dortmund resan var en utav de bästa resorna i mitt liv. vi stod fan läsngt fram rebecka, längst fram av typ alla 5000 folk som var där!!! och vi åkte tillsammans, vi köade i 3 dagar! fyfan vad underbart roligt det var.. tack för att ni gjorde den så bra den bara kunde bli.  Rebecka, Jossan, Essi, Mariit och Katty. Och alla andra svenskar som var där! Och framför allt - tokio hotel!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback