en ledig dag

shulululu! sitter och lyssnar på en massa bra musik som folk har på sina bloggar och funderar på att sätta in lite nytt på min dåva. tror att jag gör det sen isånnafall. :) om ett litet tag ska jag in till gullmars och möta min älskade anna så ska vi åka vidare in till stan och kolla på coctail klänningar. jag har ju redan en klänning till min skiva men att kolla runt skadar ju inte :) och eftersom att anna också ska komma så kanske hon behöver lite hjälp att hitta en klänning, såklart jag hjälper till då.

ikväll kommer min moster hit! eller hon kom till sverige igår. men idag kommer hon till oss och hälsar på! :) för er som inte vet så bor hon i danmark med sin pojkvän tore (som är dansk). idag får jag se hennes mage också! :D ska bli spännande att se hur stor den har blivit nu. barnet är beräknat i september så en liten bit på vägen har de ju kommit. hon ska även följa med på våran lilla spa weekend som vi ska ha i helgen. jag, sofie (yngsta moster), sandra (moster från danmark), mamma, mormor och bodil (mormors syster). ska bli skitkul! :D Ciao<3

tog lite bilder precis. :)





Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback