du är fan inte kärlek iallafall

fy fan vad "kul" det är att få kommentarer ifrån anonyma personer. nu var det en person som skrev om mitt och jonas förhållande. hahah, shit. det är skrattretande, för den personen som har skrivit vet inte ett jävla skit om mitt och jonas förhållande. och det kommer inte bli roligt när jag tagit reda på med hjälp utav min vän, vem du är eftersom att din ip adress står och är sparad nu :) försvinn dit blommorna inte blommar ditt äckliga luder

ja. hur som helst! sorry alla andra glada läsare :) men jag blir bara så irriterad på folk som tror att de vet allting, men egentligen inte vet ett skit!  min dag har varit rätt okej, haha. min väckarklocka ringde klockan 08.00 och då gick jag upp för jag skulle till tandläkaren och spänna min tandställning. det gick superbra! :D och jag tog hammarby färger, haha. de var najs ;) . sen så sa min tandis även att jag "kanske inte får ta bort den nästa gång, men gången efter det!" fattar ni! fy tusan vad skönt asså, det skulle vara underbart! sen drog jag till skolan och då hade vi samhälle, hände inte så mkt och sen hade vi ett litet möte om studenten med den andra klassen eftersom att vi inte fått så mycket info. det gick bra :) så nu har jag satt in pengarna på ett konto, najs! för både middagen och dekorationsavgiften. fett härligt! äntligen kan jag koppla av lite. woho! sen var det natur och där gjorde vi först läxförhör, fick alla rätt! :) najs. och sen gjorde vi nån rolig grej som hade med gener att göra men orkar inte förklara.

har även precis skrivit klart mitt projektarbete så nu är det bara att skriva ut och lämna in imorgon :) och samhällsuppgiften är också klar! finally :) nu är det bara några dagar kvar i skolan, jisses! Ciao<3
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback