World trade center.

Just det. Idag är det 7 år sedan några idioter flög in i World trade center. Usch. Jag kommer ihåg när jag satte på tvn efter skolan och skulle kolla på något program, så var det typ extra nyhetssändning eller nåt. Fy.. Det var helt hemskt! Min dåvarande bästa kompis pappa hade kontor i ett av tornen, den med en "pelare" på toppen, och de skulle egentligen ha åkt dit, gud vilken tur att de inte gjorde det. Hela den här händelsen var ju helt sjuk. Förstår ni hur många som jobbade där? Skulle till sina jobb, en helt vanligt dag. och kom aldrig hem igen! Jag får gåshud. Fy fan. Några kankse hade bråkat med sin partner, när de lämnade huset. Fatta att vara osams och sedan få reda på att ens man/fru/pojkvän/flickvän har dött. Eller ens barn eller föräldrar! Att få ett samtal när man är i skolan om att några jävla idioter har kört in med ett plan i båda tornen. Och att veta att en mamma, pappa eller syskon jobbar där. Så jävla hemskt!



och idag är det även 5 år sen Anna Lindh dog, usch.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback