Tisdag

Hej allihopa! Jag sitter hemma hos Bella nu. Vi har precis suttit och fixat hennes blogg lite, dock inte klar ännu. Om ett litet tag så kommer pappa och hämtar mig för att vi ska åka och hämta Jonas efter att  han har tränat med Skogås A-lag. Coolt va? haha! var ju som sagt i farsta idag med bella efter skolan och kollade runt lite. köpte en ny mascara vilket var ett riktigt bra köp med tanke på att jag  behövt ny länge nu! Sedan åkte vi hem till henne och åt lite mat, och nu sitter jag här. Killar lite på bellas katt Herman, som är så himla söööt! Aw. En liten bondkatt! Gud vad han spinner, haha!


Hittade en gammal bild på Bellas data som jag tycker var värd att laddas upp. Haha! Imorgon är det en jätteslapp dag. Börjar med bild och sedan blir det samhälle, fy. Vi har prov nästa vecka, så jag borde börja plugga nu.. Får ta och göra det imorgon tror jag! Hur som helst, ha en trevlig kväll allihopa,


Puss puss

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback