Tisdag

Sitter hemma hos Jonas nu och har precis kommit hem till honom. Just nu sitter han och Kevin och spelar fifa, haha. Och om ett tag så kommer hans granne Jocke ner och ska spela med dom.. Skoldagen var rätt slapp, har inte gjort så speciellt mycket överhuvudtaget. Vi hade ju som sagt teori idag, men fick provsmaka bullar och tryfflar och sedan tycka till om de. GOTT! Haha, däremot så smakade bullen lite tort, usch. Ja ja, tryffeln var iallafall helt okej. Efter det var det lunch med äcklig mat. (usch vad negativ jag låter), och efter det hade vi religion då vi bara fick kolla på en film om Kristendomen, dock så skulle vi anteckna med filmen och svara på några frågor, som man inte alls hängde med på, men som tur är så ska vi få svaren nästa gång så ifall man fick något fel så skulle vi bara kunna ändra det! As bra. Ikväll kanske jag även ska träffa en familj i Örby som behöver hjälp med att ta hand om sin 1 ½åriga son. Mysigt! Hoppas att de ringer så att jag kan komma och hälsa på de. Tänkte att jag kankse kan ha hand om två barn, i olika familjer såklart. Då får jag dubbla löner! Men jag får se med tanke på att jag vill ha lite fritid över. Ifall jag skulle ha båda så skulle, tisdag, onsdag, torsdag vara upptagna med barnpassning. Och även några kvällar/helger. Hm, kanske lite mycket? Jag måste ju få tid över för pojkvännen, kompisar  och familj. Ja ja, kankse kan ha båda familjerna i ca 1-2 månader och efter det välja en utav de. /Ida

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback