Tisdag

Har hål timme nu. Eller, vi har egentligen slutat men i dag klockan två ska vi prova studentmössor. Hihi! Gud vad spännande. Jag vet inte exakt vilket mössa jag vill ha, men jag tror att jag vill ha Diamant. Hur som helst, efter skolan ska jag hem till Jonas, vet inte riktigt vad vi ska göra, haha. Men det löser sig alltid! Jag har en massa bilder ifrån helgen och igår, men jag har ingen sladd så jag kan inte ladda upp dem. Och hemma får jag inte gå in på datan med tanke på att jag har dataförbud. Därför har jag inte varit så aktiv, men jag lovar. Så fort jag får tillgång till en data nästa gång, så ska jag skriva! Och lägga in bilderna, framför allt. Hahaha. Det ser så tråkigt ut med inlägg med bara text, haha. 

Och just det, alla turkar i min skolan. Alltså förlåt, jag låter som en rasist nu och jag ska absolut inte dra alla över en kant. Men jag måste bara säga att jag har verkligen ingenting emot invandrade eller något i stil med det. Men jag blir så himla sur!! Både idag och igår, har två stycken "gäng" i min skola varit på mig. "ursäkta du tappade nåt!", "jag ska cutta dig", och "jag ska pippa dig".. Hur fan tänker dom?! Seriöst. De tror att de äger hela världen. Och varför just mig? .. Enligt Bella så tror hon att det är för att jag är liten, blond och har klackar på mig. Herregud! Hur i hela friden ska man se ut då? Ifall man inte vill att de ska hålla på? Om man ignorerar får man höra, "jag ska cutta/pippa dig" och att jag "inte ska ha så mycket luft och vara så kaxig" .. Måste man vara trevlig emot hela världen för att inte få någon emot sig? .. 
 
/ Ida

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback