Tisdag

God morgon allihopa! Jag ska precis göra frukost och har precis fixat mig klart, haha. Känns rätt skönt att ha mycket tid över, börjar om ca 2 timmar. haha! Jag fattar inte att jag går upp så tidigt egentligen, haha.. Hur som helst, imorse försökte jag fixa min ipod, och ladda över låtar, det gick ju inte direkt så jättebra kan jag säga. Hur gör man!? Jag förstod ingenting och inget gick som jag ville, haha.

Nu ska jag äta fulle som sagt. Och sedan blir det religion och teori, /klassråd. Efter skolan ska jag först vara med Jonas och sedan ska jag sova hemma hos Bella. Den här dagen kommer bli mysig känner jag, haha. Förresten, mitt hår är ju som ssagt slingar. Min frisör sa att mitt hår är typ strawberry blond. haha! Det ni!



/ Ida
Kommentarer
Postat av: BELLa

Ja det ska du! :)

Vi ska ha så himla roligt!! <3 hoppas vi på ;) hoho :*

2008-09-16 @ 16:50:04
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback