Tisdag

God morgon allihopa! Nu sitter jag på teori lektionen och Kjell sitter och babblar på lite, haha. har inte så mycket nytt att berätta, haha. igår var jag på Nanny Stockholm interjuv, woho! Malin (som hon hette) var verkligen jättesnäll, verkligen! Om jag vill och hinner ska jag gå på en utbildning om barnolycksfall. Sedan åkte jag in till stan och mötte Jonas och Kevin. Jonas skulle kolla på en fjällräven jacka och ska köpa en idag, woho! Och just det, jag fick in pengar på kontot igår! Och idag får jag in 1050kr till, är det inte underbart! Äntligen får jag känna mig lite rik, haha.

Nu ska jag börja lyssna lite på läraren. / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback