Sjukhuset

Jag sitter och kollar på Sjukhuset nu på tv3. Det är så himla bra. Jag älskar sånna här reality serier, som te.x The hills också osv. Brukar ni kolla på något sådant program? Efter det blir det idol, tjoho! Som man har längtat. Kollade som vanligt på det igår också, haha. Shit. Måste bara säga att den där 16 åriga tjejen, gud. Vilken röst!!!! Det var fanemig det finaste jag hört på länge, och jag överdriver inte. Jävlar! Och han killen som sjöng Im yours med gitarren. Så himla fina röster dom har, båda två. Hittills tycker jag verkligen atat dom har varit bäst och just nu hoppas jag att någon av dom vinner!

Nu ska jag fortsätta kolla på sjukhuset. Och just det, vet inte ifall jag har berättat. Hur som helst, på måndag har jag frisö:30r tid klockan 08:30. Jag ska slinga ljusare slingor och sedan klippa mig. Hur kul som helst, som alltid när man fixar till sig lite, haha. Mitt mål är att få ungefär sån här färg på håret till en början och sedan ha blont. Riktigt blont och inte bara fjollblont hår. Absolut inte platina blont, men lite ljusare än det på bilden ja la upp längre ner :) Nu ska jag fortsätta kolla. Ha det så bra så länge.



/ Ida
Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gud vilken snygg människa :). Vem är det?

2008-09-13 @ 16:30:03
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna vara snäll och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/2/-1/votes/5185986



Det vore jättesnällt och jag skulle bli skitglad! :)



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :D

2008-09-13 @ 16:33:15
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: ida svarar

Rebecka: Haha, du jag har faktiskt ingen aning :)

2008-09-15 @ 18:39:23
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback