Paaaaary

Imorgon ska det bli så jävla mycket party. Shit! Jag längtar verkligen så himla mycket. och jag hoppas på en toppen dag!!! Imorgon ska iallfall min yngsta moster, Sofie, hjälpa mig med mitt smink, hår och kläder. Det ska bli as roligt att bli "stylad" haha. Dessutom så kommer Leo, Amanda, Rebecka och Jonas hem till mig imorgon på dagen och grattar mig, och sedan blir det dags för utgång! Sofie har skrivit upp oss på några gästlistor runt om vid Stureplan osv. Det kommer bli hur kul som helst, men lite nervös är jag faktiskt.. haha! Men det ska man vänn vara?!

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback