Mysigt med världens bästa pojkvän

Nu ska jag och Jonas gå och lägga oss och äta lite chips och dipp och kolla på skräckfilm. Mysigt va? Både jag och Jonas börjar tolv imorgon, eller okej. Jag börjar 11:20, men tillräckligt sent ändå för att gå och lägga sig sent! Haha. Ja ja, ni får ha det så bra allihopa så länge. Så kanske vi hörs imorgon.

Bara en påminnelse till mig själv:
Ta pendeltåg 35 från Trångsund mot Kungsängen.
Det går från Trångsund 10:35
och kommer till Älvsjö 10:43.

Vid Älvsjö station byter du till buss 163 mot Kärrtorp.
Den går från Älvsjö station 10:59.
Du är framme vid Sockenplan ca 11:11.
Restid 36 minuter.

Trevlig resa!

Eller:
Ta pendeltåg 35 från Trångsund mot Bålsta.
Det går från Trångsund 10:20
och kommer till Farsta strand 10:22.

Vid Farsta strand byter du till tunnelbanans gröna linje 18 mot Alvik.
Den går från Farsta strand 10:29
och kommer till Gullmarsplan 10:44.

Vid Gullmarsplan byter du till tunnelbanans gröna linje 19 mot Hagsätra.
Den går från Gullmarsplan 10:49.
Du är framme vid Sockenplan 10:53.

Restid 33 minuter.
Trevlig resa!

Puss och kram. (xoxo) / Ida.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback