Montag

(glöm det förra inlägget förresten)

Hej allihopa. Haft en bra dag? Det har jag.. Faktiskt! Dagen började med samhälle, vilket inte alls var speciellt krångligt.. haha! Antecknade det han skrev på tavlan, och följde med relativt bra på lektionen. Efter det var det lunch, och sedan natur. Shit, haha! Vi hade läxförhör som jag trodde var till nästa vecka, men det gick galant. (tror jag!!) haha. 3 frågor, och rätt simpla var dom minsann. Hur som helst, efter skolan åkte jag och Jonas till farsta eftersom att jag fått presentkort där. Hittade inte någonting speciellt där, men jag har iallafall ett hum och vad jag ska köpa och det känns bra. Ska dit imorgon igen, med Bella. Länge sedan jag och hon umgicks, hoppas att det blir kul.. På kvällen ska Jonas komma hem till oss och hjälpa Mattias med hans dator. Haha! Han fattar typ absolut NOLL av den. Just det, imorgon ska min klas spå museum också, typ ett judiskt. Det går på religions timmen, tjohoo! Om jag inte går börjar jag två, och om jag går runt 11. Hm.. Ja ja. Förresten, jag vill börja på någon sport, dans, vad som helst. Hjälp mig välja? haha.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva för stunden. Ha det så bra allihopa så länge.
Puss
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback