Min korta dag!

Jag har precis kommit hem ifrån skolan, skön dag!  Ska plugga lite nu, för att sedan åka och fixa legetimation till mig. haha, shit. Tur att fotona inte behövs ta idag, för då hade dom inte blivit speciellt bra kan jag säga. Hur som helst, min skoldag var rätt okej. Vi fick reda på att vi ska fixa en bröllopstårta nästa vecka, kul :D! Jaja, nu ska jag göra lite nytta. Kan behövad med tankte på att provet är på måndag, shit! På lördag ska jag kankse ut, Elin pratade om huset. och när jag kom hem låg det ett brev/inbjudan till mig ifrån just huset, haha vilket sammanträffande! Får se hur det blir, tror att jag har någonting planerat på lördag, och pengarna är få. Men det skulle hur som helst vara roligt att följa med att fira Fanny som fyllde 18 igår! Grattis i efterskott!!!

Tänkte lägga in lite bilder ifrån idag:


Carro vid tårtställningen


 


Haha aw, Kjell! Världens bästa lärare. <3

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback