Lördag!

Sitter hemma hos Jonas nu och har precis tvättat håret. Är ensam hemma hos honom, haha. Hans mamma är i Farsta och själv är han ute och övningskör med Kjelle (hans mammas man). Förresten, imorgon ska jag träffa en familj i Stureby som sökte barnvakthjälp till en F 4år. Ska bli riktigt spännande och trevligt att det var dom dom hörde av sig till mig, haha. Jag har tråkigt, det finns absolut ingenting att göra på datorn, har typ tröttnat på den, och vet inte riktigt vad jag ska skriva heller! Igår kväll var jag och Jonas med Malin och James. As mysigt, som vanligt. Ikväll ska vi träffa dom också, hihi. Ska bli as roligt! Förhoppningsvis så följer Bella med också, men hon jobbar så kankse är trött efter dagen som varit.. Men hoppas kommer jag att göra tills jag fått ett nej, haha. Skriver nog mer sen! Puss /Ida

Den här låten är verkligen bra! Ni måste lyssna.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback