Kvällsplaner

Jag kom nästan precis hem. Just nu sitter jag och väntar på att middagen ska bli klar, sedan ska jag förhoppningsvis träffa familjen i Örby som behöve barnvaktshjälp till deras 1½ åriga lilla kille! Hoppas att de ringer mig, för det skulle verkligen vara jätte roligt att ta hand om en till liten busunge. Efter middagen (om jag inte ska till Örby direkt) så åker jag hur som helst hem till Jonas, innan eller efter jag ska träffa familjen i Örby och sover över där. Imorgon kommer vi nog inte kunna ses, så det känns lite surt. Men men, vi kanske ska gå på bio på kvällen! Hoppas det, skulle vara så mysigt. Jonas ska ha träning ikväll, så jag får se ifall jag kankse åker och kollar på den, annars sitter jag nog bara hemma hos honom och degar lite framför datorn/tvn. Vi får se!


Haha, älskling i min säng. Vet inte riktigt vad han gör! Hahaha.. Dessutom så
ser min säng grymt stor ut. Visst gör den? (för er som sett den i verkligheten)

Nu ropar mamma, middagen är klar! Puss puss /Ida
Kommentarer
Postat av: Maria

Svar; http://fashiontoast.com :-D

2008-09-30 @ 19:10:30
URL: http://mariasy.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback