Jorden gå under? Wow..

Godmorgon bloggen och alla läsare. Haft en mysig natt? Haha. Jonas sov hos mig, alltid lika skönt att veta när man somnar att man vaknar upp brevid det bästa man vet, sin älskling. Jag har precis sminkat mig klart nu, och just nu håller jag på att kolla på lite kläder, haha. Fy fan! Jag invigde förresten min nya mascara nyss (finns på bild längre ner) fy tusan vad bra den var/är! Tove i min klass tipsade om den, och shit. Det är definivt värd priset, även fast den inte är så jätte jätte dyr.

Och just det, fy fan (gud vad jag svär, ursäkta!) Jonas sa igår precis innan vi skulle gå och lägga oss.. Att jorden kanske skulle gå under idag. Liksom vaaa!? Han hade läst det på aftonbladet.. Att de i Schweiz skulle försökte återuppskapa Big Bang. Och ifall någonting går snett så skulle jorden tydligen åka in i ett sånt där läskigt svart hål. Och vi dör!?!! Är det inte bara för läskigt? - JO. Alltså, jag är verkligen livrädd för det här, allting som har med rymden att göra överhuvudtaget. Det finns inget läskigare. Hellre spöken än något sånt här liksom. Och dessutom så fattar jag inte varför man ska försöka återskapa Big Bang? Vad är det för mening med det liksom? Läs mer på aftonbladet.se om ni är interesserade.

Jag hade också världens äckligaste dröm. Ta mig på orden! Den var så himla äcklig, en person som jag inte gillar speciellt mycket var med i den. Därav äcklig. haha! Jag orkar inte skriva upp drömmen. Men personen, usch och blä. Du är patetisk och ser ut som stryk. Förlåt, med det är bara fakta!

Här är lite bilder ifrån igår:


Lilla Herman och jag. Är han inte föööör söt?




Min nya mascara. 135:- på åhléns. Rekomenderas starkt!
Kommentarer
Postat av: BELLa

bilderna!! <33

Jag älskar dig med föresten XD hiihi <3

2008-09-10 @ 14:33:13
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback