iiih.

Det är så himla skönt med helg. Och dessutom så längtar jag verkligen till imorgon. Jag undrar vad jag kommer få av t.ex. farmor och farfar, mormor & sofie, mamma och pappa osv. Men jag lovar, kameran finns där, hela tiden, hela kvällen. Jag trodde verkligen att den här veckan skulle få så himla långsamt, men den har nog varit den snabbaste hittills tror jag, haha. Kankse är för att jag är så himla trött hela tiden, så att jag går och sover hela tiden. Haha, nej då. Jonas är hur som helst på väg hit nu, och jag har så tråkigt! Krille (våran byggjobbare) är här nu, så det är nästan fullt hus, haha. Mattias och jag sitter med varsin dator och nördar.

Och just det, imorgon kommer ju som sagt Rebecka. Om jag har saknat henne!!! I och för sig sågs vi i förra veckan, men det var bara en snabbis. Det här är en hel kväll. Jag har nog inte så speciellt mycket mer att skriva just nu. Och jag tror inte att jag kommer gå in på datan något mer innan söndag typ. Fullt upp i helgen ju, haha. Hur som helst, gratta mig imrogon. Haha.

xoxo
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback