Du fick sanningen, i överdos

Godmorgon allihopa. Hur mår ni idag? Jag mår jättebra! Ikväll blir det ju utgång, tjoho. Gud vad jag längtar!! Fanny fyllde ju år i onsdags så vi ska fira henne lite. Frågade min moster Sofie om honk ankse kunde skriva upp oss på gästlistan på lite olika ställen, men hon har inte svarat. Så det blir väll att betala inträde (?) haha. Sitter just nu hemma hos Jonas och har nästan precis vaknat. Han är Råsunda och jobbar och tjänar lite pengar.. haha. Igår var ju jag och Jonas som sagt hemma hos Leo och Amanda. Haha, vi åt chips & dipp och grönsaker och kollade på Wall-e. Eller för min och Amandas del "kollade".. båda två somnade efter en kvart av filmen och jag vaknade väll till liv lite då och då. Det var dock väldigt mysigt. Vi kom hem runt klockan 1 med hjälp av Leos moppe eftersom att ingen av oss orkade gå 10 minuter, hahaha! Så lata vi är älskling. Eller okej, JAG var lat! Hur som helst, jag ska ta ochg äta lite frukost nu! Sen ska jag plugga.

/ Ida
Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men man behöver ju inte alls betala inträde. Det är bara att gå till de ställena som har gratis inträde innan halv 11 eller vad det är.

2008-09-13 @ 16:26:05
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback