Dagen efter.

Och jaha, då var allting över. Eller nästan, nästa helg ska Jonas göra någonting för mig. Och jag undrar verkliegn vad det kan vara!!! Men ja, jag tänkte att jag kanske skulle berätta lite om min 18års dag som faktiskt var igår, Vilket ni verkligen inte kan ha undgått, med tanke på att jag tjatat om den dagen i flera veckor, om inte ens månader!

Jag vaknade med älskling vid min sida, av att mamma, pappa och mattias kom in och sjöng för mig, även Jonas. Öppnade lite paket, och sedan gick vi upp och åt frukost. Klockan fyra kom gästerna. Först kom farmor och farfar, och efter ett tag mormor, Björn och Sofie. Och efter det kom Jonas barndomskompis Leo och hans flickvän Amanda. Och sedan, till min stora lycka, kom min kära vän Rebecka!. Vi satt och åt lite, pratade och hade det trevligt. Sedan bar det av till Sofie som skulle hjälpa mig med smink, hår och kläder. Men eftersom att hon gått bartender utbildning nyligen så fick vi även lite drinkar. OM det var gott! Sedan bar det av ut. Vi träffade Maria, Elin och Carro vid VIP ingången eftersom att vi stod på vip listan där. Det var knappt något folk när vi kom dit, det var väll det enda "dåliga" men allt efter tiden gick fylldes det på. Efter ett tag, och med lite mer alkohol i kroppen fick alla för sig att sjunga för mig, haha! Och det var höööögt! hahha, det roliga med det var att folket som satt några bord bort började sjunga med, och det var ju snällt av dom.. haha! Klockan tolv gick vi vidare till Fellows där vi också stod på gästlistan. Lite mer folk, och halare golv (!!!!) Shit. Haha, men det var kul. Så himla roligt! Jag och Jonas tog taxi hem klockan halv tre. Gud vad roligt det var! fler utekvällar alltså. Och tack Sofie för allt, och tack alla andra för att ni uppvaktade mig på min födelsedag!

Idag fick jag även presentkort av Jonas mamma, hennes man, Jonas syster och hennes man. Tack!! :D

Lite av det jag fick:
-Mobil
-iPod
-står i bostadskö!
- pengar
-hel ute kväll med Sofie -hon bjuder.
-smycken
-blommor
-champange
-presentkort
OSV

Lite bilder ifrån kvällen:































Kommentarer
Postat av: Josefin

grattis i efterskott =)

2008-09-07 @ 20:54:10
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Ida svarar

Tack ska du ha :)

2008-09-07 @ 21:21:44
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback