Ännu en skoldag..

Så var det måndag igen. Blä! Som jag inte har längtat..  Har sovit hemma hos Jonas inatt igen, så himla mysigt <3 Igår kväll träffade vi Anna och Danne. Fy fan vad roligt vi hade det, hahaha. Vi åkte till Farsta badet, och skulle våga på oss att gå ner, men ingen av oss gjorde det eftersom a tt det var kolsvart (!!!) och ingen av oss hade lampa på mobilen, skillat! Haha. Hur som helst, innan vi sklle ner dit skulle jag gå n på Burger King och köpa lite pommes och dipp. Haha! De h ade egentligen stängt men släppte in oss ändå. Och så skulle jag betala det jag beställt, han bara "Nej du behöver inte betala!".. Gud vad paff jag blev.  Jag har aldrig i hela mitt liv, sluppit att betala mat och speciellt inte på Burger King. Haha. Han bjöd oss påp chicken nuggets, en varsin stor pommes frittes, två dipper, en varsin mellan läsk. Och när vi hade ätit upp allt, ropade han "Vill ni ha glass?" hahaha. Jag kan ju säga att jag var grymt mätt efter det, eftersom jag & Jonas även hade ätit grymt god middag hemma hos honom. Haha!! (bilder ifrån kvällen kommer senare.)

Nu ska jag fixa iorning mig lite till. Ha det så bra så länge. / Ida
Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha, fy fan va sjyst. Varför gav han er allt?

2008-09-22 @ 15:46:39
Postat av: Ida svarar

Haha, jag har faktiskt ingen aning.. Han var bara snäll tror jag, hahaha!

2008-09-22 @ 19:49:43
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback