Min jävla näsa..

Sådär. Nu har jag och Jonas kommit hem ifrån Farsta centrum, haha. Det blev en kort vistelse där, ungefär fram och tillbaka! Men det hör inte hit, haha. Jag behövde ju mina näsgrejer!!! Eftersom att jag varken kan andas genom näsan, eller ens få ut all skit som ligger där i (mysigt det låter va? *NOT*) Hur som helst, vi köpte nässpray och ett, eh.. hur ska jag förklara? Stift, som man kan andas in i näsan så att det löser upp sig där inne - as bra är den!



Snart kommer Anna och Nico och hämtar oss för att vi sedan ska åka hem till de och vavra kattvakter - som jag skrev i ett tidigare inlägg i bloggen . Remember? Hur som helst, vi ska vara där hela kvällen och runt 8-9 ska de ut, då  är jag och älskling ensamma med den söta lilla katten Baloo. Hihi.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback