Torsdag

Godmorgon! Eller .. God eftermiddag (?) haha. Hur som helst, jag har precis klätt på mig, och om två ½ timme ska jag åka iväg och hämta F. Woho! Igår var lillkillen sjuk, så då kunde jag inte hämta honom, men idag är han frisk och pigg igen. Jag har faktiskt saknat honom lite, hihi. Han är ju så snäll och söt!

Ikväll ska Jonas och Kevin på In Flames! Och imorgon är det min och Jonas tur att gå på konsert, åh. Fy fan vad rooooligt. Ja just det, jag ska ju dessutom köpa en grej till Jonas till imorgon eftersom att det är våran 10månaders dag. Ni får se imorgon vad det är jag har köpt, haha.. 

Jag börjar få lite ångest! Snart är lovet slut, och sedan är det skola och praktik igen som gäller .. Åh, jag längtar verkligen inte! Får ta vara på de få dagarna som är kvar, och hoppas att tiden går snabbt till nästa lov. Och att praktiken går snabbt, de två veckorna som är kvar! De är en mystsugare attt gå upp 04:00 på morgonen, jobba till ca 15:00! Men men, snart är det över. - för den här terminen. / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback