Torsdag och fortfarande sjuk.

Fortfarande sjuk. Febern har gått över men det känns som om jag inte har någon kraft i kroppen! Kankse för att jag inte har ätit någonting? Haha. Hur som helst .. Jonas ska komma hit snart, han är ledig den lycko osten! Och idag skulle jag ju egentligen ha passat F, vilket inte blir av med tanke på att jag är sjuk. Fan, inga pengar till utekvällar  i helgen .. Jag som ville ut!!! Har fått massa inbjudningar till olika ställen på facebook. Huset, toxic, laroy and so on. Varför ska man bli sjuk just då? aw, pappa ringde precis. Han kommer hem om en halvtimme och då har han köpt baffucin och ipren! woho!!! Nu ska jag nog äta lite. / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback