Tisdag

Nu sitter jag i skolan och har teori. Jag och Daniel har precis gjort klart en uppgift, nu så vet jag inte riktigt vad jag ska göra! Idag efter skolan ska till Älvsjö bageriet och hälsa på. Jag börjar ju imorgon, hm. Har inte alls lust! Men det är pengarna som lockar, inget annat. För enligt mig (och också nästa halva min klass) tycker att vi inte lär oss någonting när vi är ute på praktik. Men men, det blir säkert "jättebra" haha. 4 veckor av mitt liv, det kan jag nog stå ut med.

Och det är så mysigt att Jonas är hemma hos mig. Han har varit det nu i en vecka, och det är myyys. Verkligen! Ja ja, nu har vi rast ett tag. Sedan är det lunch om ca 40min. Förhoppningsvis är det något gott.

Jag sökte på Älvsjö bageriet på google. Och här är några av deras tårtor de har gjort. Fina va?


Smörgåstårta. Mums!


Princess


Passionmousse


 

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback