Snart dagishämtning

Åh! Jag skrev precis ett jättelångt inlägg. Internet hackade, och det försvann! Visst är det roligt när sånt händer? *NOT*

Hur som helst. Jag har precis kommit hem ifrån skolan nu och ska jag tvätta håret. Sedan ska jag nog städa lite i mitt rum, haha det ser förjävligt ut! Sen ska jag iväg och hämta F på dagiset, hoppas att Anna och jag träffas (som jag skrev i tidigare inlägg, haha.) Efter det ska jag iväg och träffa Jonas, hihi. Det ska bli jätte mysigt!!!

Det känns dessutom som om jag bara mår sämre och sämre. Imorse vaknade jag med halsont och kände mig seg i hela kroppen. Men trodde att det berodde på trötthet. Tydligen inte - kroppen säger ifrån och jag känner bara att jag vill gå och lägga mig. Imorgon är praktik, vilket inte passar så himla bra med tanke på att jag kankse börjar bli sjuk ., Hm! Hoppas att jag mår bättre imorgon. Har ju redan varit borta en dag, och vill inte vara borta en till. Tror nog att jag ska försöka, gå upp och fixa iordning mig så får jag se hur jag känner mig sen. Dessutom så kan man alltid åka hem om man inte mår bra - försöka duger! Jag vill heller inte smitta ner folket som jobbar där, och definitift inte bakverken. Ja ja, vi får se hur det blir.

Nu ska jag föna håret och sätta på mig nya kläder - det är kallt ute!! / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback