Onsdag

Nu har jag precis kommit hem ifrån skolan. Sitter här och äter en liten mandarin, gott! Om ca en timme ska jag iväg och passa F i 4timmar.. Ja ja, jag ska nog få göra välling till honom ikväll också, eftersom att det blir rätt sent in på kvällen innan föräldrarna kommer hem. Hur gör man välling? Haha! Jag har ju aldrig gjort det förut, men förhoppningsvis så vet nog F hur man gör, eller det mest rimliga - det står på förpackningen! haha. Har för mig att det bara är att koka vatten och hälla i en viss mängd med pulver, kolla så att det inte är för varmt och sedan ge till barnet. Eller är jag helt fel ute? Haha, ja ja. Det blir säkert jättebra! I skolan hände det inte så mycket, bild och samhällskunskap.. Inte så anstängande dag, eftersom att vi bara kollade på film på samhällskunskapen. Najs!

(bilder ifrån dagen kommer!)
Edit:


Haha, min bild som jag ritade idag på bilden. Snygga va? *not*


Haha, min såkallade mapp på bilden.


Haha, kolla vad Jonas kan göra! (bilden är ifrån igårkväll)

/ Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback