Nya skor?

Jag sitter och kollar runt lite på skor just nu.. Jag skulle bbehöva ett par till vintern, och fest skor! Jag förstår inte att alla skor ska ha en spets fram?! Det är så fult och det ser inte bra ut någonstans, iallafall inte på mig och de personerna jag sett som har så.. Varför kan de inte bara runda av lite där fram? Det skulle vara så himla mycket snyggare.. Visst att det kanske är "poppis" just nu, men enligt min åsikt så ser det förjävigt ut..



Pris SEK 398,00
 (EUR 41,89)
Stövletter med tunn platå och hög klack, från Donna Girl. Fodrad med fleece, så du kan ha bootsen även när det är lite kallare ute.


Pris SEK 545,00
 (EUR 57,37)


Stövlar från SpotOn!


Pris SEK 498,00
 (EUR 52,42)


Pumps med peeptoe i svart lack från engelska With Love.

Det var de jag hittade nu. Snygga va? Jag är verkligen jätteinne på de översta skorna! Så himla snygga! 
Källa: have2have.se / Ida

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback