Min fredagskväll

Tjenis penis. Haha, nej jag skoja bara!. Hur var allas kvällar igår? Min var helt okej. Var på huset och röjde, haha. Okej, röjde kanke var liite fel ord för mig, eftersom att jag fortfarande typ var sjuk. Men ja, vad gör man inte, hahah! Vid halv nio tiden åkte jag och Jonas in till stan för att möta Kalle, Stefan och deras kompis (namn?! förlåt jag är sämst på sånt, haha..) Sedan åkte vi till gamla stan för att tillbringa våran kväll på huset! As najs som vanligt. Jag var dock ganska otaggad, och drack knappt någonting. Men en rosa pantern som Stefan köpte till mig, dracks upp snabbt - den var ju så jävla god!! Haha.  Däremot så blev jag lite besviken på deras P2. På de ställena jag varit innan, har de ändå varit rätt okej. Men den här, usch och nej. Aldrig mer P2 på huset! Iallafall inte till en början när man fortfarande inte fått i sig så mycket. Vi åkte vid klockan 1, eftersom att Kalle och Stefans kompis blev utslängd. Och just det!!! Jag såg min gamla barndomskompis Emelie också, men vi var precis på väg ut och kunde inte vända mig om. Men jag skickade sms och förhoppningsvis så ska jag, Jonas, Emelie och hennes pojkvän träffas på lovet. Gud vad roligt det skulle vara! Det var ju så himla länge sedan. Jag och Emelie gick på samma dagis när vi var små, och våra familjer åkte till Dalarna, och runt i Sverige tillsammans. Hihi, mysigt! Kan lägga upp en bild på oss när vi fortfarande är små. Nej, nu ska jag jag nog sova lite till - jag är så trött!

Idag däremot, så ska jag och Jonas hem till Anna och Nico och vara kattvakter när de ska ut. Åh! Äntligen får vi träffa lilla söta Baloo. Gud vad jag längtar!!! Och Rebecka, hahahah.. Jag tvingar dig att komma oavsett om jag har katt eller inte när jag flyttar hemifrån, hahah. Puss på det. Men jag saknar dig så himla mycket vännen, vi måste ses snart innan jag spricker av längtan. Ca 3½ års vänskap med dig, och mer ska det fanemig bli. Jag lämnar dig aldrig!

/ Ida
Kommentarer
Postat av: Rebecka

hahhaha, glöm det! ;)

en massa, massa, massa år till tack! Som alltid; I am by your side <3

2008-10-25 @ 13:23:29
Postat av: Ida

Haha, ja klart som fan! Legnis+Barckis = 4 ever!!! <3 I am by your side!

2008-10-25 @ 14:20:32
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback