Ibland behövs en uppdatering

Förlåt, verkligen.  Jag har inte skrivit på evigheter (!!) .. Usch, vad hemsk jag känner mig. Haha. Hur som helst, jag har iallafall inte orkat. Har ju som sagt haft praktik nu, och de dagarna har jag varit helt slut på.. Men jag kan berätta i korta drag vad som hänt dagarna då jag inte har skrivit.

Onsdag: Första dagen på min praktik. Riktigt roligt! Jag fick göra tårtor, bakelser.  You name it! Allting som jag tycker är roligt. Folket är roliga och ja, haha. Skitkul har jag iallafall. Tiderna är dock lite jobbiga, men vad ska man göra? Har man valt ett sådant här yrke, så får man väl stå ut. Det bästa är att jag slutar tidigt. Runt två-tre varje dag när jag börjar klockan 6. Det är najs! .. Efter praktiken träffade jag min kära älskling Jonas och jag har för mig att vi åkte till farsta och kollade runt lite. Sedan åkte vi hem, låg och kollade på film. Sen var det natti natti för min del eftersom att jag skulle upp klockan 4 på morgonen.

Torsdag: Praktik, som vanligt. Ungefär samma saker hände som gårdagen. Var dock lite mer i bageriet än i kondisdelen, men so what. Folket är grymt roliga - haha! Det gör ju nästan allt. Mådde dessutom skit dåligt under dagen, och det kändes som att jag skulle svimma. Kankse bara var trött? .. Vet inte, läskigt var det iallafall. Klockan var ju bara tidig morgon och hade långt kvar på dagen. Hm! Efter hämtade jag F sedan åkte jag och träffade Jonas. Myyyys!

Fredag: Grattis Bella! Sjuk ifrån praktiken, inte bra. Hm, men vad gör man? Åkte iallafall och hämtade F, pengar behöver man alltid. Sedan åkte jag och mötte upp Jonas hemma hos honom. Vi åt tacos och satt och  snackade med hans familj, så mysigt som alltid! Hihi. Hans syster, gav mig lite saker. Bara sådär! Haha, gud vad chockad (men såklart överlycklig) jag blev.  Jag fick bland annat:

- En Escada parfym!

- Hårspray, as bra. Ifrån hennes frisörsalong.
- Balsamspray. Också ifrån hennes frisörsalong
- Två st Calvin Klein parfymer. Hittade dock ingen bild på de.

Sedan bar det ut. Skulle fira Bella! Hemma runt 3 tiden hos mig igen med Jonas. 

Lördag: Träffade Anna och Danne på dagen. Jonas var ensam hemma. Så det blev chillkväll hos honom med Malin, James, Anna, Danne, Robin och hans tyska kompis. Så himla mysigt!! Somnade runt halv fem. (bilder kommer.)

Söndag: Träffade Malin och James med Jonas i Farsta. Sedan åkte vi hem till Anna och Danne och spelade lite guitar hero. Efter att de hade ätit så åkte vi hem till Jonas och kollade på avsnitt av Gossip Girl. Spännande! Så nu sitter jag här hemma hos min älskade bäbis och kollar på när han spelar något fifa likande spel. Snart ska vi nog gå och lägga oss! Imorgon ska ha på matchen mellan bajen och djurgården. Och jag ska träffa honom på dagen för att sedan vara med Anna! Puss på det. Jonas kanske kommer till mig på kvällen! Jag hoppas det. Eller jag till honom.  Skulle vara mysigt!

Ha det så bra. / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback