Hjäääälp

God morgon. Nu sitter jag och dricker te, och lenar halsen lite. Usch! Jonas badar. Har inte något jätte viktigt att skriva idag vad jag kan komma på .. Men hur som helst, idag ska jag som sagt passa F. Ifrån klockan 15:00-18:00. Sedan blir det att göra sig iordning och sedan blir det utgång!!! Woho. Lite tråkigt bara att Bella inte ska gå ut nu .. BANGARE!! Haha. Då blir det antagligen bara jag och Jonas kompisar, hm. Hoppas att det blir roligt iallafall! Ja ja. Nu ska jag göra nåt annat.

Ja just det. Min mobil, som ändå är relativt ny. Håller på att blir helt konstig! Imorse när jag vaknade så hade den legat på laddning hela natten. Och när jag tar ut laddaren eftersom att det står "Laddningsfel - Avbryt laddningen", så är den helt urladdad - som den var igårkväll!!! Detta hände min förra mobil också, som la av efter några månader, och det blev bara värre och värre med den. Hm, jag vill inte att mobilen ska dö! Vet någon vad det är man kan göra för att den ska bli "bra" igen? / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback