Fy fan vad jag hatar att vara sjuk!!

Usch, tog precis tempen. 38,7 grader. Det är fan inte okej, haha. Jonas är hur som helst på bio nu med Kevin, jag är så himla besviken på mig själv att jag inte kan följa med - visst, jag är sjuk och det kan inte jag råför. Men jag hade verkligen sett framemot att gå på bio med Jonas. Det var så länge sedan bara jag och han gick. Ringde precis mamma förresten, hon sa att jag fick vara hemma imrogon - sköönt! Så kan jag vila upp mig lite. Sen frågade jag om hon kunde köpa blåbärssoppa och godis! Sjäääälvklart sa hon, gott. Min hals vill inte vara med mig idag, så nu ska jag dricka min stora kopp te med hur mycket honung som helst i. Haha! Ha det så bra allihopa, tror jag skriver mer imorgon. / Ida

Gammal bild.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback