Fredag.

Nu sitter jag här, framför datorn igen och gör absolut ingenting. Min hals är ett sandpapper, kul? Och ikväll ska jag ut. Världens bästa Rebecka som förövrigt är en av mina absolut bästa vänner, fyller 19 år! Vi är uppskriva på fellows och dessutom på huset. Blir nog fellows först, haha.

Snart ska jag iväg och göra ett litet ärende. Sedan ska jag till stan och köpa present till Rebecka, kläder till ikväll och kläder till skolfotot på tisdag. Vi ska ha temat "heaven or hell" kul va? Fy fan vad jag längtar att få se hur alla ska se ut, haha. Själv ska jag vara djävul, vet dock inte riktigt vad jag ska ha på mig än, men det löser sig alltid. Ska kankse kolla på högklackade skor idag också, om jag orkar. Brukar alltid bli så att jag inte hittar några, blir sur och går med ballerina 24/7. Får se hur det blir idag! I helgen är jag dessutom ensam hemma! Ikväll kanske jag och Jonas ska gå och äta på thai restutrangen här nere vid Sockenplan, men vi får se hur det blir. Nästa fredag har vi även bestämt att han och jag ska ha en myskväll. Hyra film, äta chips, dipp och bara ligga och mysa! Gud vad jag längtar. Nu ska jag ta en huvudvärkstablett, mitt huvud sprängs snart. / Ida

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback