Förhandsnivsing av bio film.

Haha! Jag och Jonas fick precis två stycken bio biljetter till förhandsvisningen av filmen "Låt den rätte komma in" av Leo. Han jobbar, haha. Så på onsdag klockan 18:00 ska jag och Jonas på förhandsvisningen. Mysigt va? Hihi. Så snällt av Leo att ge bort de. (även fast han jobbade) ..



Gör inte mycket just nu. Ska snart in till stan och kolla runt lite. Jonas ville till NK. Bella skulle pierca tungan idag också, så får väll se om jag och  Jonas träffar henne för att se hur det gick. Lycka till! Nu ska vi åka. / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback