Måndag.

Så. Nu har jag precis fixat mig iordning och gör inte så mycket. Jonas badar, haha. Sötnos!  Hur som helst, idag efter skolan måste jag plugga häcken av mig känner jag. Haha! Jag kan grunderna till religions provet & det räcker - iallafall för min del, haha. Ett G så är jag nöjd!!! Men jag ska ändå titta igenom lite och se hur bra jag kan de osv. Jonas skulle egentligen till tandläkaren idag och fixa sin glugg (ta bort den.) .. Men de ringde nu på morgonen och bad han komma imorgon klockan 6 istället. Why!? Då ska jag nog följa med, haha. Och jag hoppas att det blir snyggt. Jag tycker ju hans glugg är jättesöt! Den gör ju min älskling. fast jag är jätteglad för Jonas skull att han får ta bort den, eftersom att han själv hatar den. Nej, nu ska jag äta lite frukost tror jag. / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback