Ljuva fredag.

Åh. Fy fan vad skönt (ursäkta mitt språk, men i det här fallet får man nog svära lite!) att Lars åkte ut. Robin E får inte åka ut, han ska vara kvar i finalen. Annars bojkottar jag Idol föralltid! Nu är det nog bara Johan kvar som är en utav de som är kvar på min "åka ut lista" haha. De jag tyckte gjorde de bästa framträdanden idag var - Alice, Robin E och Kevin. Någon utav de tre, ska och kommer stå i finalen!

Just nu sitter jag hemma hos Jonas och gör inte så mycket. Stackarn är lite krasslig och sådär, så vi sitter bara och myser. Om ett tag ska jag kanske massera honom med riktig masage olja och någon grej som hör till ett litet kit som hans mamma köpte förut! Skönt för Jonas. Haha, jag vill ju också bli masserad! *hoppas*

Igår var det EMA. Tokio Hotel vann en av 2 kategorier som de var nominerade i. (Best headliner) Bättre än ingenting, right?! På ett sätt ville jag att de inte skulle vinna något pris alls - för att de verkligen ska inse att de tappar fans här i Europa när de är kvar i USA och hänger hela tiden. De har gjort sitt nu! Kom hem. Kom hem till oss, era trogna fans! Och vad hahde Bill på sig?! Förlåt. Men en jacka med fjädrar, och hans kommentar till klädsen var "I wanted to fly to nignt" Mhmmm..? ja ja, jag har nog aldrig riktigt förstått mig på hans stil som han har nu för tiden. Den förra var så himla mycket mycket bättre!

Bilder ifrån galan igår.  Live ifrån Liverpool!




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Bills stil är så han! Det finns få människor som skulle klara av att bära de kläder han har på sig. Oftast lägger inte jag märkte till vad han har på sig för han är så jäkla snygg i det, det är först i efterhand eller när någon annan kommenterar som jag faktiskt märker vad det är han har haft på sig. Jag tycker att det är bra att han kör på sin egen stil. Sure, ibland kan det se jävligt fel ut, på WMA's till exempel när de tog emot priset, what the fuck? Det var inte bra. Men jag tyckte faktiskt inte illa om hans kläder igår.

Hahah, värsta inlägget liksom, men ja, you get my point!

Love love love love love love <3

2008-11-08 @ 01:28:32
Postat av: Ida

Hahha, självklart är det bra att han kör sin egen stil! Det är ju han, och han försöker inte vara någon annan som han inte är! Och det är så jävla bra att han verkligen vågar hålla den stilen :)! Det tycker jag verkligen, haha. Men jag fick en chock när jag såg kläderna, hahah. Förlåt. Looooove <3

2008-11-08 @ 10:26:54
URL: http://idabarck.blogg.se/
Postat av: Agnes

Tycker att kläderna han hade snygga! Jackan va ju skitsnygg, okey jag skulle aldrig ha på mig den men den va skitsnygg på honom!

2008-11-08 @ 12:48:54
URL: http://tokiohotelfreak.blogg.se/
Postat av: Carrotastic

haha, jag håller med dig om kläderna och det, ida!

de var way much better förut :c med allt ..

2008-11-08 @ 18:08:20
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback