Kristall .

Nu är det läggdags för min del. Imorgon blir det bara bild för min del! Tjoho. Det innebär att jag slutar klockan 12. Det "tråkiga" är att jag hämtar F klockan 3, haha. Men men jag får bita i det sura äpplet. Pengar behöver man alltid! För de pengarna som jag får imorgon (och de som jag fick idag.) ska jag shoppa Björn Borg trosor, haha. Jag har velat ha det hur länge som helst, men aldrig riktigt haft råd att köpa! Hoppas att jag hittar ett par som jag tycker om. På torsdag är det tydligen någon rea inne i stan. Lätt att jag och Jonas ska dit, haha. 40-70% .. Föööörsten!

Just det! Haha. Tänkte lägga ut lite gratis reklam här! Haha. Frisörsalongen jag går till heter Kristall och ligger i Stureby där jag bor. De är verkligen hur grymma som helst! Min kära frisör Jennie (som klipper mig.) som har fått stå ut med mig när jag ringer för mina akuttider då och då. Hon har lyckats ta mig ut hur många svåra hår komplikationer som helst, haha. T.ex. Mitt gamla löshår, som verkligen såg förjävligt ut, fick hon ut åt mig, gratis, färgade om mitt svarta hår till blont. Åh! Enligt mig är de verkligen värda ett hederspris. Och dessutom är det alltid härligt att komma dit! Fika, hårbottens massage, massa prat. Och sjävlaklart - man är alltid nöjd när man går därifrån! Ett ställe att rekommendera!

Imorgon ska jag vara med min älskling. Vi ska antagligen åka pulka med blandannat Anna som jag har saknat så himla mycket! Gud vad jag längtar. Och desutom tills Jonas får se på mitt hår, haha. Jag skickade ett MMS som han tyckte såg bra ut.. Men men, man vet aldrig i verkligheten! Haha. Nej då. Men nu är det natti natti för min del! Sov så gott alla glada. / I.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback