Jävla snattare.

Okej. Sådant här hatar jag. När man snor ifrån andra! Visst, kul a tt tjejen tycker att jag har en snygg design osv, men kan  man åtmindstånde inte fråga innan isånnafall. Right?  Haha. Nej tydligen inte. Kom in på hennes blogg av en slump och såg att jag hade varit inne på hennes sida för länge sedan tidigare. säkert också lämnat en kommentar så att hon hittade till min blogg. I don't remember! Hur som helst. Jag möttes av chocken att hon hade exakt samma personliga layout som jag hade.


Hm. Någon som känner igen att det är min gamla? Hitta på något eget för i helvete.. Jag blir så himla sur!!!
Kommentarer
Postat av: Michelle

förlåt men asså hon har haft sådär asz länge?

2008-11-17 @ 12:52:00
URL: http://miffi.blogg.se/
Postat av: Ida svarar

SV: Det har hon säkert. Men det har jag med :) & självklart. Jag har inte egenrätt på någontingjag har gjort, utan självklart kan folk ta det om de tycker att de är snyggt. men jag tycker ändå att det är dåligt ifall man inte frågar

2008-11-17 @ 14:31:36
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback