Tisdag

Så.. Då är ombyggnaden av badrummet igång och det ser ut som ett bombnedslag, helt seriöst. Oj oj oj! Det jobbiga med det hela var väll att det är fuktskadat i hela väggen, även utanför badrummet och det bara fortsätter.. Så dom ska typ ta hit en ställning och undersöka takpannorna eftersom att fukten kommer utifrån, och inte ifrån badrummet!!! Lite jobbigt faktiskt.. I värsta fall kommer vi att bo någon annanstanns undet tiden, farmor och farfar eller så. Det kommer dessutom ta längre tid, inte en månad som vi räknade med ifrån början. JOBBIGT!

I skolan var det iallafall ett filmteam som kom dit och filmade, dom filmade när jag gjorde min frukttårta så jag hoppas att det kommer med, haha! Det var tydligen en film till alla 9or som dom spelade in, med tankte på gymnasievalen osv. Efter fukttårtan, fick vi välja vilken tårta vi ville göra.. men vi kom inte på nån, så Janne sa åt oss att hitta på en egen! haha, det var sjukt kul. Vi kallade den för Chokladbomb och den vart faktiskt riktigt riktigt fin! (Bild kommer sen & recept där nere). Stina och Sofia gjorde landgångar, och dom blev så fina och såg så goda ut.. Så jag var tvungen att köpa hem en, haha! Skagenröra med lax blev det. Nu ska jag göra iordning mig, för om ett tag ska jag till Jonas!

puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback