The air is so cold and so calm

Jag sitter och lyssnar på massa Tokio Hotel låtar på Youtube nu. Det var verkligen länge sen, jag verkigen lyssnade på dom och sjöng med. jag fattar inte, förut var jag helt besatt av dom, och det gick inte en dag utan att jag satt och kollade på min signerade skiva och log. För det var ju verkligen den lyckligaste dagen i mitt liv! Nu är det helt annorlunda.. För jag vill inte vara besatt av ett band längre, jag älskar tokio hotel, men inte på samma sätt som förut. Dom är fortfarande bra och jag älskar deras musik, men jag orkar inte all hysteri som är kring dom und so weiter. (och så vidare) Nu ska jag se dom i Tyskland om exakt en månad och en dag, det kommer bli så bäst! Antagligen kommer jag börja lyssna sönder låtarna igen, men jag vill ju som sagt inte bli besatt - därav tog jag ner alla mina posters igen. Och för att jag skriver det här, betyder inte det att jag inte tycker om tokio hotel längre och vill sälja mina signerade saker, mina posters, TH kläder osv. Nej, jag vill bara göra ett litet uppehåll ifrån dom och det är något jag har bestämmt själv och inte direkt blivit pressad av någon annan. Men jag längtar fortfarande jättemycket till konserten. Och jag kommer aldrig sluta gilla dom, för dom har gjort så mycket för mig, inte personligen, men t.ex. att nästan alla mina närmaste vänner - "träffade" jag genom tokio hotel. Och det är jag så himla glad för! Konserten kommer bli den bästa, och ett minne för livet. För har man väntat i 1½ år på det ögonblicket, att se dom live på en konsert, så kan det inte bli annat än bra.

Jag älskar er nu och föralltid.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback