Ny hårfärg

Jag är inte riktigt nöjd med den nya hårfärgen. Usch! .. Det är olika färger i hel håret nu, mörk/svart, ljust, guld, och en liten röd ton. verkligen inte så jag ville ha det, fy. Visst jag ska dit en gång till sen, men a.. Jag vet inte riktigt, jag ville ju ha blondt! Nu är det ungefär ljusbrunt.. Nej, jag är verkligen inte nöjd. Farmor och fafar tyckte om det, Jonas och Mattias tyckte inte att jag passade i det! Får se vad Bella, mamma och pappa tycker sen! Bella sitter fortfarande hos frisören antagligen, haha.. Hoppas iallafall att hennes hårfärg blir bra! Nu ska jag gå och städa innan mamma och pappa kommer hem inatt! (bilder kommer sen!)

puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback