jag hatar dig!

Alltså seriöst. Vissa personer går mig verkligen på nerverna. Hur orkar man hålla på? Förstå, om du nu läser det här - vilket jag tror att du inte kommer göra, men ändå - ge upp! För hur mycket du än håller på och skriver, desto mer irriterar jag mig bara, och jag menar allvar. Jag blir så jävla sur och ledsen, har du ingen hjärna? Nej tydligen inte.. Och om du har någon, verkar du inte veta hur man använder den. Sluta skriv, för en dag kommer jag fan inte palla, jag vill fan bara slå dig. du förstör bara och du verkar bara så jävla falsk! .. Jag hatar dig verkligen, och det brukar inte jag säga och mena det, men nu gör jag faktiskt det. Tack för mig.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback