It's all about reality

Hej! Äntligen kan man komma in i datarummet hemma, haha. Visst det är fortfarande avspärrat.. Men det funkar att komma in, tjoho. Idag var det bara bakning i skolan, jag och carro gjorde färdigt våran kapsell, som jag inte kommer ihog vad den heter! Och gjorde sen kex med krokanttryffel och chocklad över. det var as gott! strax ska jag ta tunnelbanan och åka till Jonas skola och sen hem till honom. Det ska bli mysigt! Imorgon är det prao igen, som jag ser fram emot dig! 3 dagar kvar nu, om inte 2. Jag ska nämnligen till tandläkaren och kankse operera i munnen eftersom jag har en glugg där tanden vägrar komma ner. därför kankse jag ska vara ledig på torsdag, men vi får se! på fredag ska jag få göra en tårta, och sen är det byebye Operakällaren och tack för tre härliga veckor tillsammans med er!!

jag tänkte ladda upp lite bilder från igår, inte många men några.

1. jag rakade benen igår, jätte nödvändig info - jag vet,
men iallafall. då började det blöda jättemycket..
haha! jätte skabbig bild, I know
2. jag & Jonas på mammas 40års kalas.. haha!
3. när Sofie kom och gjorde pizza till oss.
4. ego
5. Jonas i trädgården, sööööööt <3
6. chokladbomb-tårtan jag, bella & carro hittade på!
7. bellas frukttårta, hahahahha :*



puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback