Godmorgon Sverige

Tja! Hur mår alla idag? Själv är jag på topp! Ligger just nu i mamma och pappas säng med Jonas, jag har precis vaknat. Jonas sover fortfarande, och han är så söööt!!!! aww! Mamma och pappa har ju åkt till Italien och dom ringde igår när dom satt på en resturang uppe i bergen, haha. Dom bor ju som sagt på ett lyxhotell och hade därför jacuzzi (stavning?) på rummet osv. Hur skönt är inte det? Jag får hoppas att hon använder den, annarjag & th2s blir jag lite besviken! haha. Det är ju inte varje dag man bor på ett lyxhotell med jacuzzi på rummet, haha! jag bad dom iallafall fota runt ganska mycket och om bilderna är fina kanske dom får ta plats här på min blogg, iallafall några. Har ni lust att se några kanske?

Igår var jag och Jonas som sagt hos hans pappa på 50års kalas, det var jättemysigt och trevligt. God mat osv. På dagen var vi på 2 veckors kontroll på East Street där Jonas piercade sig i ögonbrynet och det såg "skitbra ut!!!" med stort S. När vi kommit hem ifrån kalaset satte vi oss och åt chips som jag och Jonas handlat på dagen, samt dipp. Haha! Vi vet, vi är feta. Mattias och Jonas satt och kollade på hockey, och det var så jävla tråkigt och jag var trött, så jag somnade till lite då och då i soffan. Och vad händer då? Jo, mattias tar ett chips med dipp på och sätter det rakt på nästippen, hahaha. Det kändes som om en hund kom och slickade mig på nosen, fast att det var dippsmak.

Och det är så himla fint väder, sommarvärme verkligen. Solen lyser rakt in i sovrummet och det är så jävla härligt. Ojojoj, jag vill sola nu! Ska iallafall äta frukost på altanen, det är en sak som är säker. Jag kankse lägger upp lite bilder ifrån igår på dagen sen, om jag kommer ihog att alla upp dom. haha! Lägger iallafall in en bild på en stand i Grekland. Det ser så mysigt och somrigt ut!

Puss ida
Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag ska till grekland i sommar, ska bli ljuvligt!

2008-05-17 @ 21:20:13
Postat av: Ida

Ska du :)? fyfan vad skönt!

2008-05-18 @ 12:45:49
URL: http://idabarck.blogg.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback