En snabb uppdatering

Kanske ska skriva lite om vad som har hänt i helgen och allt. Jag har inte varit inne på datan, därför inte kunnat skriva heller. haha!

Onsdag: slutade 12 ungefär & det blev direkt hem eftersom jag & Bella var tvugna att fixa tårtor till en kund som hade beställt det av oss. Efter det åkte jag & Jonas hem till honom och åt. Då var även hans kompis  Marcus där. Vi åt middag och sen så åkte vi till Lidingö.. 

Tosdag: Jag och Jonas var i Farsta och köpte 40års present till mamma. Sen åt vi middag hemma hos jonas, sen tittade Kevin förbi, hihi. OCH vi spelade Mulle meck och Sims 2, hahhahah.

Fredag: Vi skulle åkt till Farsta igen för att fixa med mammas present. Men vi åkte hem till mig istället & städade till kalaset. Sen åkte vi till Jonas igen, och då kom Marcus och Bella.. Jag och Jonas hade fixat maaassa mat, typ: kebabspett, rostbiff, potatissallad, potatisgratäng, sallad, bearnaise, bacon, tacosås, chips och dipp. Sen badade vi, det var skitmysigt (bild kommer) och sen fick vi för oss att vi skulle sova på balkongen, så vi gjorde det.. haaha! (bild kommer där också) 

Lördag: Mamma hade sitt 40års kalas. Bilder kommer sen. Efter det tog vi taxi hem till Jonas och sov där. Vi badade och kollade på Beck innan vi somnade, haha..

Och idag ska vi till Farsta och fixa med mammas present, sen ska vi hem till mig typ, eftersom att Jonas och mattias ska på hammarbymatchen. Hoppas Jonas kan sova hos mig, annars blir jag ledsen. haha! 

Puss ida
Kommentarer
Postat av: BELLa

Men ida det ä inte för att det hände att ni har varit tillsammans mycket uta du var det innan det hände.. Det har alltid varit så, och det är inte bara jag som tycker det.
Och jag vet inte vad jag har gjort fel.. jag tycker inte att jag har det men du får gärna berätta om det är något jag gör fel. Jag frsöker att håla masken så mycket som möjligt. Men nu känner jag att det måste hända något.
Efter September? Skulle inte tro det, allting ändrades efter det som hände mellan mig och pappa tycker jag. Absolut inte tidigare :o September? :|

älskar dig!!

2008-05-04 @ 13:21:01
URL: http://isabellenojd.blogg.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback