Tom & Bills betyg,

Haha, jag är inne på en annan data, än den jag brukar vara på. så jag hittade en bild på tom och bills betyg på datan. jag tycker det var rätt så roligt! jag har typ inga på georg och gustav :C men jag får väll försöka hitta det.. dessutom så har hittade jag en massa bilder ifrån photoshooting's 2005 - 2007 på dom. jag kankse laddar upp några, för dom är så ortoligt söta!!! nu ska jag gå och duscha, och sen ringa till bella och kolla ifall hon kommer eller inte.

Puss och kram / I
image77
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback