Nya bildagboken suger..

Jag använder, som ni kankse kan förstå på rubriken, oftast bdb istället för min blogg. Men bdb har blivit totalt lunar inspirerat & den nya designen kan kyssa någons arsle. förlåt för det hårda språket, men gå in och kolla själva. det är inte snyggt någonstanns, om man jämnför det så som det var innan. Jag tror bestämmt att jag ska ta bort min bdb, eller iallafall göra ett upehåll med det, tills jag kmr på något vettigare. Så när jag har varit i Tyskland på tokio hotel konserten, kommer dom förmodligen komma upp här, istället för på bdb. Det känns mer än rätt, för så som den sidan ser ut nu.. vill jag inte ens prata om. INGEN (vad jag vet) som använder bdb, tycker att designen är snygg. Men det är min åsikt.. Hur som helst, snart åker jag till Tyskland med Rebecka :* det kommer bli mer än underbart och jag ser fram emot det, mer än något annat. Däremot har Bill gått och blivit sjuk igen, och jag hoppas för allas skull, mest för hans, att han blir frisk snart så att dom slipper ställa in fler konserter .

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback