Hej igen

kom precis hem ifrån tunnelbanan nu, jonas hann precis med den! (Y) haha.. idag ska jag förhoppningsvis vara med bella, och sen ska jag äta hemma hos jonas tror jag. det är redan tosdag, och bara åtta dagar kvar tills jag och rebecka åker. det är helt sjukt, och jag blir bara mer & mer nervös hela tiden. dessutom så måste jag börja plugga på bageriprovet som ska vara efter lovet .. och på svenska nationella!!! jag blir helt stressad när jag tänker på det, men det går nog bra hoppas jag. nu ska jag gå och äta frukost! ha en bra dag, allihopa.

kram / I
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback